FORGOT YOUR DETAILS?

News

We zijn super enthousiast aan te kondigen dat we, na meer dan 25 jaar ervaring op de Belgische markt, ons werkgebied uitbreiden naar Nederland! Met onze expertise op het gebied van onder meer persrelaties, contentmanagement, media-inkoop en digitale communicatie, breiden we nu onze 360°-communicatieaanpak uit naar de hele Benelux. Met deze expansie versterken we ook
Tagged under:
Als trots lid van het Public Relations Global Network, schitterde Two cents op het podium van de jaarlijkse PRGN Awards. Van 154 inzendingen van 37 PRGN-bureaus, veroverden we twee prijzen! Ons uniek persevent Gallery Days sleepte de gouden award binnen voor campagnes met een klein budget, terwijl het lanceringsevenement van UZ Brussels een zilveren award
Tagged under:
Ons team maakte een exclusieve presentatie voor exposanten op Agribex, een toonaangevend evenement in de landbouw-, veeteelt- en tuinbouwsector. We deelden onze tips voor hun communicatie voor, tijdens en na het evenement. Noteer nu alvast 6 tot 10 december in je agenda, voor Agribex te Brussel.
Tagged under:

Persconferentie UZ Brussel

Two cents heeft de persconferentie georganiseerd voor de plechtige inhuldiging van een revolutionaire ziekenwagen (een unicum in België). Dit kon rekenen op een belangstelling van de nationale pers (TV en anderen). Daarnaast verzorgde Two cents een social media opleiding aan een aantal personeelsleden rond de “do’s & don’t” als ambassadeurs van het UZ Brussel.
Tagged under:

Nieuwe klant: Redant

Two cents verruimt haar expertiseveld en is nu ook actief in de mobiliteitssector. Redant bandencentrale, voor haar vestiging te Vorst, zocht hulp inzake het verfijnen van hun communicatiedoelstellingen en meer zichtbaarheid creëren in de directe omgeving. Als antwoord hierop organiseerden we een doeltreffende & krachtige strategische sprint van 3 uur dat een antwoord bood op
Tagged under:

Nieuwe klant: Kebony

Welkom Kebony! We zijn heel blij met de toevoeging van Kebony in ons klantenbestand. We zetten samen met hen hun eerste PR en sociale media-acties op voor de Belgische markt. Het doel? De merkbekendheid en mediacoverage op korte termijn vergroten.
We hadden het genoegen opnieuw samen te werken met het team van Koninklijke Jaarbeurs en bij te dragen aan een zeer succesvolle editie van Cybersec Europe 2023!We werkten mee aan het hoogwaardige en drukbezochte sprekersprogramma en hadden de eer om Prins Laurent voor de tweede keer op het podium te verwelkomen tijdens de prijsuitreiking van
Geweldig nieuws! Op de PRGN voorjaarsconferentie stelt onze CEO Frédéric François, zich voor als secretaris van het uitvoerend comité van het Public Relations Global Network. We zijn trots dat hij een belangrijke rol speelt in het internationale PR-netwerk!
ISH, ‘s werelds toonaangevende vakbeurs voor HVAC en alles rond verantwoord waterbeheer, is the place to be om de nieuwigheden van de grote merken uit de sector te ontdekken. Samen met enkele journalisten trokken we naar Frankfurt voor een inspirerende tweedaagse. We maakten er onder meer kennis met de grote innovaties van onze klanten hansgrohe,
Tagged under: , ,
Two cents had het genoegen journalisten uit te nodigen op het exclusieve evenement ‘Trends in Ceramics & Surfaces’ in de showroom van Gavra in Geel. Belangrijke journalisten uit de bouw- en renovatiesector waren door Two cents uitgenodigd om een hele dag de nieuwste trends op het gebied van tegels en vloeren te ontdekken.
Tagged under: ,
Voor het regionaal AXA bank- en verzekeringskantoor Vanhoudt-Janssens hebben we een volledige analyse van hun website verzorgd (zowel technisch als gebruiksgemak). Voorts begeleiden wij het management op strategisch vlak om de juiste missie, visie, communicatiedoelstellingen en -strategie te bepalen.
Tagged under: ,
Sinds begin januari ’23 heeft Two cents een samenwerking opgezet met Ogilvy Healthcare Brussels waarbij één persoon van het Two cents team (deels) gedetacheerd wordt bij Ogilvy Healthcare Brussels om een handje toe te steken bij het opvolgen en opzetten van communicatiecampagnes voor klanten actief in de welzijn- en pharmasector. Dit versterkt ons expertiseveld op
Tagged under:

BWT & digitale marketing

BWT Belgium, dat waterbehandelingsproducten en -diensten ontwikkelt, doet een beroep op ons voor het beheer van zijn sociale netwerken. Daarnaast zullen we een interactiecampagne lanceren op Facebook en Instagram om meer zichtbaarheid aan hun kanalen te geven. Wij kijken uit naar deze nieuwe samenwerking!
ColdWater Seafood, de nieuwe internationale vakbeurs voor koudwatervisserij, heeft beroep gedaan op Two cents voor het beheer van haar persrelaties. Een jaar lang is Two cents verantwoordelijk voor de verspreiding van persberichten, de coördinatie van de verschillende internationale media en het in goede banen leiden van het evenement.
Tagged under: ,

Daikin x Enquête

Voor onze trouwe klant Daikin, namen we in 2022 een enquête af bij 1.000 Belgische huiseigenaars. Het doel? Te weten komen hoe de Belg verwarmt en of hij de duurzame alternatieven kent om futureproof te verwarmen. We stelden een gedetailleerd persdossier op, verschillende pers- en partnerberichten met intensieve rappel om zoveel mogelijk persaandacht te genereren.
Tagged under: ,
VHC is een toonaangevend bedrijf op het gebied van airconditioning, ventilatie en verwarming. Het bedrijf kent een enorme groei en is daarom op zoek naar nieuwe collega’s om het team te versterken. Wij ontwikkelen lokale rekruteringscampagnes en helpen hen met hun socialemediastrategie vanuit een employer branding perspectief.

Campaway Days 2022

Tijdens de Campaway Days 2022 profiteerden alle kampeerliefhebbers vier dagen lang van speciale acties. Via een nationale radiocampagne en out of the box-actie maakten we mensen warm om een showroom in hun buurt te bezoeken. De spots waren te horen in heel België, en een gelukkige luisteraar won via een wedstrijd op Nostalgie een vierdaagse
Tagged under:
Na een eerste geslaagde testactie, tekende het prestigieuze merk Novy in op een volledig communicatieplan. Met persberichten, corporate acties en events, zorgen we ervoor dat Novy top of mind wordt en blijft rond de thema’s lifestyle, keuken, design en interieur. We kijken uit naar een lange en succesvolle samenwerking!
Tagged under: ,
Wij zijn verheugd opnieuw Gallery Days te organiseren; een persevenement in de vorm van een vernissage, waar onze klanten hun nieuwe producten op het gebied van bouwen, design en wonen presenteren. Wie er van de partij zal zijn? Daikin, hansgrohe, Husqvarna, kreon, Mobalpa, Novy, Schüco, Sto, Tyles et Wienerberger. Net als vorig jaar neemt ons
Tagged under: ,

BATIBOUW & PR

BATIBOUW, de grootste bouw- en verbouwbeurs van het land, deed opnieuw een beroep op onze expertise. We zorgden voor een professionele communicatie met de pers; van de organisatie van de perslunch tot de redactie van persberichten in aanloop van de beurs en het onthaal on-site. Het resultaat? Televisie, radio, magazines en dagbladen brachten BATIBOUW massaal
Tagged under:
Vorige maand ontwikkelden we een influencer marketing event met Facq, cosmeticamerk Delbôve en verschillende influencers. Tijdens het evenement werden de grote badkamertrends belicht door Facq, en extra in de verf gezet met hoogwaardige cosmetische producten. Wij zijn verheugd dit soort evenementen te kunnen organiseren, als aanvulling op onze activiteiten op het gebied van persrelaties.
LABORAMA, de vakbeurs voor de laboratoriumtechnologie, vond plaats op 19 en 20 mei 2022. Het bestuur deed beroep op onze diensten om de beurs te ondersteunen. Advanced Fair en Two cents hebben hiervoor de handen in elkaar geslagen. Zo stonden we naast de exposantenopvolging ook in voor de volledige bezoekerscommunicatie en het digitale luik. We
Tagged under:
De Britse organisatie Quartz Media rekent op onze diensten om te communiceren rond het nieuwe event Sustainable Industrial Manufacturing (SIM) dat plaatsvindt op 28 en 29 juni 2022. Deze tweedaagse beurs met congres focust zich op de zware industrie en hoe deze duurzaam kan produceren. Verschillende oplossingen worden aangereikt om samen de weg naar klimaatneutraliteit
Tagged under:
Foto Salon des Vacances

Persconferentie Vakantiesalon

We organiseerden een zeer succesvolle persconferentie op de dag van de opening van het Vakantiesalon. Zowel de vakpers als de algemene pers tekenden massaal present en bezorgden de beurs heel wat media-aandacht!
Voor de nieuwe editie van De Renovatiedag, die doorgaat in mei 2022, hebben we met Two Cents het logo en de huisstijl opgefrist. Voorts werd een grondige oefening gemaakt rond het bepalen van de voornaamste personas ‘particulieren met renovatieproject’ en ‘deelnemende architecten’. De communicatieboodschappen werden vervolgens afgestemd op de noden en behoeften van de verschillende
Sinds dit jaar zijn we trots lid van het ACC, Association of Communication Companies. We hebben al mogen proeven van hun dynamische werking, ons licht opgestoken tijdens de eerste werkmeeting, kennis vergaard in één van de vele aangeboden opleidingen en nieuwe inzichten gekregen rond hot topics uit onze sector. “Als bedrijf zoeken we steeds opportuniteiten
Logo van de Brusselse brandweer

DBDMH & Influencer Marketing

De Brandweer van Brussel en Two Cents sloegen de handen in elkaar om enkele influencermarketingcampagnes op te starten. Dankzij onze expertise werkten we een preventiecampagne uit rond brandveiligheid tijdens de feestdagen waarbij enkele influencers de bevolking wezen op de risico’s tijdens de eindejaarsfeesten zoals brandgevaar en CO-intoxicatie. Verder op de agenda staat een awarenesscampagne gericht op agressie tegen brandweerlieden. Op

SIWI & PR

Samen met enkele van onze PRGN-partners, staan we SIWI bij in de communicatie rond de verdere uitrol van hun activiteiten (namelijk het SIWI Combi-Hitch systeem voor meer veiligheid en efficiëntie in de landbouw) op de Belgische en Europese markt.
Tagged under:

WTCB & PR

Het Wetenschappelijk en Technisch Centrum voor het Bouwbedrijf (WTCB) heeft een beroep gedaan op ons om te communiceren over het partnership met Constructiv en Fema, een gemeenschappelijk project dat aannemers op de hoogte brengt van alle laatste ontwikkelingen in de bouwsector. Wij zijn erg blij dat we het WTCB hierbij konden helpen en kijken ernaar
Tagged under:

Seine Schelde & PR

Seine Schelde is één van de grootste infrastructuurprojecten in Europa. Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk en de Europese Unie werken samen aan een betere binnenvaartverbinding tussen de twee belangrijke rivieren. Een complex project van deze omvang vroeg uiteraard om een professionele communicatiebegeleiding. In samenwerking met onze Franse partners Occurence en stratéact kwamen we als winnaar uit de
Tagged under:

Aspria & 360° Communicatie

Wij zijn trots dat we de Aspria Groep, eigenaar van exclusieve sportclubs in Europa, tot onze klanten mogen rekenen. Het bedrijf vertrouwt ons de persrelaties, het beheer van een aantal events en de influencerpartnerships toe. We kijken er alvast naar uit om dit uitdagende en nieuwe project uit te werken!

APOK & PR

APOK, marktleider van dak- en gevelmaterialen in België, deed een beroep op onze diensten voor de promotie van een uitzonderlijk renovatieproject. Het bedrijf was een essentiële partner bij meer dan 30.000 m² aan dakrenovaties in het Brusselse Jubelpark, hetgeen we via een slimme persactie extra in de verf hebben gezet!
Tagged under: ,
Na een eerste succesvolle test breiden we onze samenwerking met xthermo, De Belgische federatie van fabrikanten van buitengevelisolatiesystemen, verder uit. Door een slimme mix van interessante content, digitale acties, perscommunicatie en direct marketing zetten we de federatie volop in de schijnwerpers bij haar doelpubliek.

Husqvarna & Media-aankoop

Na een jarenlange samenwerking met de Garden-afdeling van Husqvarna, doet vanaf nu ook de Construction-afdeling beroep op onze diensten. We staan hen bij in hun contacten met de verschillende regies en werkten voor hen een gepersonaliseerd mediaplan uit op basis van hun doelstellingen.
Tagged under:
Geen beter nieuws dan een vroegere klant die opnieuw voor jou kiest, niet? Wij verwelkomden Infobeton.be terug bij ons om hun social media verder uit te bouwen. We hielpen hen bij het uitbouwen van een vernieuwde strategie en ontfermen ons over de dagelijkse posts op hun verschillende kanalen.

Fedagrim & Media-aankoop

Ook voor de editie van dit jaar vertrouwde Agribex, de internationale beurs voor land-en tuinbouw, veeteelt en groene zones, opnieuw op Two cents voor de ontwikkeling van zijn mediaplan. Voor een maximale zichtbaarheid werd een evenwichtige selectie gemaakt van print en digitale landbouwpers. De beurs vindt plaats van 8 tem 12 december 2021 te Brussels
Tagged under:
Met gepaste trots kondigen we aan dat we Smeg tot onze nieuwe klanten mogen rekenen. Voor het bekende merk van keukentoestellen zullen we de social media, de persrelaties en de samenwerkingen met influencers beheren. We staan klaar om erin te vliegen!

Winsol & PR

Met Winsol hebben we er een mooie klant bij in de bouw- en verbouwsector. We plaatsten het Belgische bedrijf in de spotlights met twee opvallende acties. Het eerste was een deelname aan de Two cents Rondetafel, waarbij we onze klanten en journalisten samenbrachten rond actuele bouwthema’s. Voor de tweede actie zetten we met een tweetalig
Tagged under:

Jack Link’s & PR

Eén van onze collega’s van het PRGN-netwerk deed op ons beroep om hun communicatie voor het merk Jack Link’s aan te passen voor en uit te sturen naar de Belgische pers. Een internationale actie gericht op het in de spotlight zetten van een grote Amerikaanse speler en de steeds populairder wordende eSports-sector die deze sponsort.
Tagged under:

Gyproc & Media-aankoop

Na een jarenlange vruchtbare samenwerking met Isover op vlak van media-aankoop en persrelaties vertrouwt de Saint-Gobaingroep ons in 2021 ook het mediabudget van Gyproc toe. We kijken ernaar uit hen bij te staan met onze expertise!

Kreon & PR

In tijden waarin fysieke beurzen, drukke events en gezellige persbijeenkomsten moeilijk te organiseren zijn, gaan wij op zoek naar alternatieven om onze klanten en de journalisten toch dichter bij elkaar te brengen. Met een origineel geschenkpakketje met leuke gadgets, een hapje en een drankje en spelkaarten om kreons nieuwe producten te ontdekken, verzachten we het
Tagged under: , , ,

Two cents & PRGN 2020

Tijdens de jaarlijkse Best Practice Awards van PRGN, het Public Relations Global Network, ontvingen we de Silver Award in de categorie “Integrated Campaigns” voor de 360° after-lockdown communication campaign van onze klant BCCMA, de Belgian Caravan-Camping and Motorhome Association. Onnodig te zeggen hoe fier we zijn deze award in ontvangst te mogen nemen… Wereldwijd als
Afgelopen zondag vond de 6e editie van de Journée de la Rénovation plaats. In totaal werden 1.800 bezoeken geregistreerd, dankzij onder meer slimme campagnes op radio, in magazines en online. Ook de organisatie van leuke wedstrijden en het onderhouden van sterke persrelaties droegen in grote mate bij aan het succes van deze editie. Een volledig
In coronatijden zitten wij niet stil, en onze klanten ook niet. Schneider Electric Belgium is al jaren een trouwe en tevreden klant voor PR, digital marketing en media-aankoop. Na interne verschuivingen besloten ze om ook de social media management van hun kanalen Facebook, Linkedin en Twitter aan ons toe te vertrouwen. Op die manier kunnen

CLS iMation & PR

Het Italiaanse bedrijf CLS iMation lanceert zich op de Belgische markt, en wij staan hen daarin bij! CLS iMation is gespecialiseerd in de automatisering en digitalisatie van logistieke processen. Nu breidt het zijn activiteiten uit naar België, Frankrijk, Nederland, Luxemburg, Portugal en Spanje. Dankzij ons lidmaatschap van het internationale netwerk PRGN zetten wij mee een
Tagged under:

HUF HAUS & PR

Goed nieuws: het Duitse bedrijf HUF HAUS, gespecialiseerd in prefabwoningen, vertrouwt ons haar persrelaties toe! Met hun verfijnd design, grote glasoppervlakken en houten constructie, veroverde HUF HAUS de hele wereld. Sinds 2019 is het bedrijf ook aanwezig op de Belgische markt. Wij staan klaar om met onze expertise dit mooie merk in de schijnwerpers te
Tagged under:

BVA Auctions & PR

Ook in tijden van corona is er goed nieuws. Two cents is een nieuwe samenwerking gestart met BVA Auctions, partner van onze klant Troostwijk en onderdeel van de internationale groep TBAuctions. Het online veilingplatform van BVA Auctions draait vandaag op volle toeren dankzij de veilige thuisbezorging en een groot aanbod materiaal voor in en om
Tagged under:

BATIBOUW & PR

BATIBOUW, de grootste bouw- en verbouwbeurs van het land, deed voor haar 61e editie opnieuw een beroep op de expertise van Two cents. We zorgden voor een professionele communicatie met de pers; van de organisatie van de avant-première tot verschillende persberichten. Op die manier hadden televisie, radio, magazines en dagbladen voldoende materiaal om BATIBOUW onder
Tagged under:

Building Together 2020

Naar jaarlijkse gewoonte organiseerden we tijdens Batibouw ons persevenement ‘Building Together’, dat plaatsvond op woensdag 4 maart. Samen met journalisten, klanten en Two cents zelf natuurlijk, werd het opnieuw een editie om niet te vergeten. In de namiddag ontdekten de journalisten de vernieuwende producten van onze klanten op een interactieve manier. s’ Avonds verwelkomden we
Tagged under:

Schneider Electric & PR

Nieuwe CEO Schneider Electric België in de pers. Sinds 2014 beheren we de persrelaties van de Belgische afdeling van Schneider Electric. In die hoedanigheid organiseerden we een exclusieve ontmoeting tussen David Orgaz d’Hollander, de nieuwe CEO van Schneider Electric België, en de redactie van de financiële krant L’Echo. We zorgden ook voor de voorbereiding van
Tagged under:
TOP